Sposoby na utrzymanie klienta – świąteczne paczki

Sposoby na utrzymanie klienta – świąteczne paczki

 

Nowoczesny marketing oraz troska o dobro klienta jest obecnie dewizą wielu firm. W tym celu przedsiębiorstwa podejmują szereg działań marketingowych, które mają na celu zwiększenie popularności firmy oraz jej silnej pozycji na tle konkurencji.

Marketing XXI wieku – świąteczne upominki dla klientów

paczki świąteczne dla klientów

Świąteczny okres to czas w którym wiele osób obdarowuje się nawzajem prezentami. Mowa tutaj przede wszystkim o świętach Bożego Narodzenia, ale coraz częściej zwyczaj ten przenosi się również na inne okazje – przykładem mogą być chociażby prezenty od tak zwanego Zajączka w okresie świąt wielkanocnych. Coraz częściej w galeriach handlowych czy punktach związanych z kulturą w tym okresie można otrzymać małe upominki bądź gadżety. Podobne zachowanie coraz częściej przejmują większe i mniejsze firmy – przygotowując paczki świąteczne dla klientów, którzy skorzystają w okresie przedświątecznym z ich usług bądź zakupią firmowy produkt. Podobne akcje bardzo często odbywają się w krajach Europy Zachodniej, gdzie cieszą się bardzo dużą popularnością. Wśród uczestników akcji odnotowuje się zwiększone zainteresowanie daną firmą czy produktami – wszystko to sprawia, że drobne podarunki świąteczne dla klientów zyskują coraz większe uznanie również w naszym kraju. Nie muszą to być od razu bardzo wyszukane oraz drogie prezenty – czasami liczy się po prostu gest i tak jest właśnie z prezentami dla klientów. Nawet drobny upominek, zawierający firmowe gadżety czy słodycze wywołuje uśmiech na twarzy klienta i znacznie polepsza odbiór firmy oraz jej wartość w jego oczach.

Świąteczne paczki to z pewnością miły gest, jaki może zrobić firma względem swoich klientów. Jest to bardzo przemyślany sposób na marketing oraz stworzenie dobrego wizerunku firmy. Wywołuje także uśmiech na twarzy ludzi – co w okresie świątecznym jest bezcenne.