Wakacje na mazurach z koleżanką na jachtach

Gdy studiowałam często z przyjaciółmi robiliśmy sobie wycieczki. Najczęściej jeździliśmy na mazury bo było tam akurat najbliżej i tym samym było tam najłatwiej dojechać. Naprawdę bardzo lubiłam te nasze wycieczki.

Jachty to super atrakcja

jachtyDo tej pory mam taki swój sentyment do tych miejsc. Uważam zresztą, że mazury są naprawdę niedoceniane. Praktycznie większość ludzi na wakacje wybiera się albo nad morze albo ewentualnie w góry. Mało kto wybiera się na mazury. A tam według mnie jest dużo razy lepiej niż nad morzem. Jest po prostu więcej atrakcji i na pewno pomimo sezonu jest więcej prywatności. Nad morzem jednak wybrać się na plażę w szczycie sezonu i mieć tam jeszcze miejsce to trudna sprawa. A na mazurach jest z tym o wiele prościej. Do tej pory z przyjemnością jeżdżę na mazury na urlop. Ostatnio nawet z koleżanką wypożyczyłyśmy luksusowe jachty na mazurach i była to naprawdę super atrakcja. Pewnie za taką atrakcję nad morzem trzeba by zapłacić kilka razy drożej. A na mazurach czarter jachtów jest czymś naprawdę powszechnym a tym samym nie jest wcale drogi. Zresztą moja koleżanka pomimo tego, że jest zamożną osobą to raczej jest bardzo oszczędna i na pewno gdyby jej zdaniem taka atrakcja była za droga to na pewno by z niej nie skorzystała. A zrobiony wcześniej czarter jest gwarancją tego, że taki jacht mamy jeszcze taniej niż w sezonie. Gdy byłyśmy właśnie ostatnio na mazurach z koleżanką to wspominałyśmy jak beztrosko było na studiach. Jak wspaniale spędzaliśmy ze znajomymi czas nie martwiąc się przy tym o wiele rzeczy jak teraz.

To był prawdziwy wypoczynek pełen radości i niesamowitych chwil. Koleżanka powiedziała, że za rok musimy koniecznie pojechać za granicę bo tak naprawdę od lat jeździmy tylko i wyłącznie na mazury. Ale skoro jest tu dobrze to po co to zmieniać.