Wykorzystanie balonów do promocji

Wykorzystanie balonów do promocji

Rynek konsumenta oraz walka o niego staje się coraz bardziej widoczna, a firmy, które zdają sobie z tego sprawę dysponują coraz większym budżetem na reklamę wewnętrzną i zewnętrzną. Wszelkie formy reklamy są skuteczne, jeśli chodzi o pozyskanie nowego klienta na tak agresywnych rynkach.

Jak wykorzystać balony do promocji

promocyjne balony z nadrukiemPromocyjne balony z nadrukiem to zaledwie część oferty firm zajmujących się tworzeniem materiałów marketingowych. Większości działów marketingu w firmach ma coraz trudniejsze zadanie, aby przygotować kreatywną i skuteczną strategię marketingową. Warto więc wykorzystać dodatkowe elementy pozwalające na uzupełnienie planowanych działań marketingowych. Jednym z takich działań jest inwestycja w promocyjne balony z nadrukiem. Możemy wybrać zarówno małe baloniki z logo naszej firmy, bądź duże balony, które zwracają uwagę potencjalnych klientów i są o wiele bardziej skutecznym nośnikiem reklamowym. W przypadku balonów, do wyboru mamy ich wielkość, kolor, kształt, czy rodzaj, co pozwala na umieszczenie na nich odpowiedniego przekazu reklamowego, nawiązującego do działań firmy. Balony dmuchane metodą pneumatyczną można produkować, opierając się na indywidualnym i kreatywnym projekcie – możemy wybrać dowolny kształt, bądź sami go stworzyć i zlecić do produkcji. Promocyjne balony z nadrukiem najczęściej wykorzystywane są podczas targów wystawienniczych, a także wszystkich imprez sportowych, konkursów w plenerze, czy imprezach integracyjnych na świeżym powietrzu.

Warto podkreślić, że jeden balon 10 calowy z możliwością nadruku reklamowego, to koszt już od 20 groszy za sztukę. Balony pneumatyczne natomiast są już o wiele droższe i dodatkowo potrzebujemy zamówić betonowe obciążniki, aby konstrukcja była stabilna, trwała i bezpieczna dla wszystkich gości obecnych na wydarzeniu.